Cesky Addressbook

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 10 17:41:51 CET 1997

Jirka Jurus wrote:
>Docela se mi zalibila aplikace addressbook a tak jsem k ni dodelal
>ceskou verzi. Pokud ma nekdo zajem, mohu poslat. Jiz jsem kontaktoval
>autora s pripominkami k pouzivani latin-2 fontu (ze pry se na to
>podiva). V dalsi verzi jiz snad bude cestina standardne. V 0.7 jeste
>neni.

Jakym stylem jste ji tam dodelal? Ja jsem se kdysi pokousel pocestit
verzi 0.6.1, ale "dojel" jsem na neochotu tcl/tk spolupracovat s mrtvymi
klavesami a locale vubec, takze sice il2 fonty jsem mel, ale ceske znaky
psane pres mrtvou klavesu jsem dovnitr nedostal :(.

(BTW autori tcl/tk se tvari, ze pristi verze, tj. 8.1/8.1, uz bude
konecne locale podporovat, coz by nam jiste zasadne pomohlo.)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael