Jak je udelana instalace RedHat Linuxu ?

Pondělí Listopad 10 18:38:58 CET 1997

On Mon, 10 Nov 1997, Petr Snajdr wrote:

>    rad bych si prepalil RedHat Linux 4.2 na CDROM + upadate.
> Nejak jsem si rekl, ze je zbytecne tam mit treba
> Xserver 4x ( 2 verze - 2x src a  2x binary), jednou primo
[...]

nekde je tam soubor, ktery obsahuje seznam baliku--myslim, ze je to
RedHat/base/hdlist (resp. uglist pro upgrade), jenze to je jakysi zahadny
binarni soubor, ktery se snad da vyrobit programem genhdlist, ktery tam na
tom cedecku take nekde je (i se zdrojaky, takze neni co resit :> )

ovsem pokud vim, tak takoveto upravy RedHati moc nedoporucovali, protoze
by se to pak nemuselo nainstalovat vubec (i kdyz specialne u toho XFree to
asi tolik nevadi), pokud by mne moc netlacilo misto, tak bych se do toho
nepoustel

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)