sendmail+DNS

vyhnalek vyhnalek na alef.mpo.cz
Úterý Listopad 11 12:08:30 CET 1997

Dobry den,
	mam nasledujici problem:
Jak mam presvedcit sendmail, mozna spis named, aby videl za router?

mam nainstalovano:
bind-4.9.5-2
sendmail-8.7.6-1

Co vlastne chci, aby to delalo:
chci posilat postu na pocitac, ktery je za routerem

Kdyz dam jmeno pocitace do /etc/hosts, tak se na nej vpohode dostanu
napr. telnetem, ale sendmail mi pise
OAA14137        4 Mon Nov 10 14:44 r
                 (host map: lookup (xxxx): deferred)
                                   vyhnalek na xxxx
Kdyz udelam zaznam v tabulkach pro named, tak si toho nikdo ani
nevsimne. Napr.: telnet xxxx napise
xxxx: Host name lookup failure

v /etc/resolv.conf mam nastaveny nameserver
v /etc/host.conf mam nastaveno order hosts, bind

Pocitac xxxx ma samozrejme jinou adresu site.

Na minule instalaci mi to fungovalo, ale minuly tyden jsem zacal stavet
cely server znovu a samozrejme poznamky jsou nezvestne :)

Jak se mam zbavit souboru cekajicich ve fronte na odeslani? Chci je
poslat do vecnych lovist. V jedne knize jsem se docet: sendmail -q >
/dev/null ,ale to mi nefunguje.

Dekuji za jakoukoliv radu.
--
				Petr