SCSI kontra EIDE

tibor simko tibor.simko na aleph.dpp.fmph.uniba.sk
Středa Listopad 12 11:29:56 CET 1997

    snek> Jak je natom SCSI pri pouziti ISA/PCI radice s cache a bez?

co som ja nameral (pre default nastavenie vsetkeho):

disk: ibm dors-32160w (ultra wide)
radic: aha2940uw (ultra wide pci)

$ hdparm -ftT /dev/sda

/dev/sda:
 Timing buffer-cache reads:   64 MB in  1.38 seconds =46.38 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  32 MB in  5.87 seconds = 5.45 MB/sec

btw, vidim, ze snek zrejme pouzival hdparm verzie <= 3.2.  hmm, az od
verzie 3.3 hdparm uz flushuje buffre ako by sa patrilo, a tiez ich
pouziva 2x vacsie pre zvysenie presnosti merania.  sneku, zmenia sa
nejako tvoje eide zavery s hranim sa s parametrami hdparmu, pri
pouziti novsej verzie 3.3?
--
tibor.simko na aleph.dpp.fmph.uniba.sk