Ext2 a predlonska okenka

Dobias Ladislav XDOBIASL na electra.felk.cvut.cz
Středa Listopad 12 13:46:09 CET 1997

On 12 Nov 97 at 12:32, Jan Hubicka wrote:

> Pokud vim, existuje nejaky okenni driver pro ext2fs
> Nevite nekdo jak se jmenuje, kde ho sehnat a jak funguje?

Ahoj vsichni,

pouzivam asi 14 dni driver FSDEXT2 stahnuty ze SAC, v Praze napr. na
  ftp://ftp.vse.cz/pub/msdos/SAC/pc/diskutil/
(Reklama: na tom SAC maji obcas opravdu dobre veci :-)

Umi to ext2 Read-only, funguje to jako driver, takze pak date jen
  mount /dev/hda3 L:   (mount je v tom baliku)
a mate linux na L:

Objevil jsem asi 2 chybicky:
  - nejak to nefunguje v DOSovskem okne (napr. Volkov a spol neprovadi
    spravne cd)
  - nechodi mi moje vlastni vypalovana CD (jina, nez vypalovana jsem
    nemel k dispozici) - mozna zadna CD-ROM nechodi...

Zaver: Takze to radsi ani nezkousejte :-))))

Zdravi
Lada Dobias