aplikacie pre linux - turbo/object vision

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Listopad 12 15:50:44 CET 1997

Matus Uhlar wrote:

> Zdravim Vas,
>
> nemyslite se pre vyvoj aplikacii pre linux by bolo velmi dobre implementovat
> nieco ako turbo/object vision od Borlandu ?

No TurboVision je a dokonce v nekolika verzich.
Viz archivy sunsite. aktualni stav neznam.

> Predpokladam ze tym by sa znacne urychlil prenos aplikacii pretoze by ich
> bolo treba menej prepisovat (pripadne vobec).
>
> Takze bolo by vhodne napisat vyvojove kniznice ktore by robili to iste a
> existovali by pre linux (alebo este lepsie vseobecne pre unix) takze by sa
> programatori nemuseli zdrziavat portovanim...

No to sice ano, ale ma to nekolik hacku:

- Kdyz C, pak asi spise MFC
- Hodne lidi dela v Delphi

> Prakticky vzate, mali by sme urobit nieco co ma presne rovnake rozhranie
> (programatorske) ako existujuce SDK pod winshit*
>
> trebars object vision pre linux...nazory ?

Neznam OV. IMHO to MFC by melo vetsi vyznam, ale
neni mi jasne kdo by udelal treba tridy pro praci s AVI :)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

  Software is like sex;