aplikacie pre linux - turbo/object vision

Středa Listopad 12 22:15:57 CET 1997

On Wed, 12 Nov 1997, Petr Snajdr wrote:

> No TurboVision je a dokonce v nekolika verzich.
> Viz archivy sunsite. aktualni stav neznam.

nedavno jsem si hral s jakymsi tvision verze 0.3 a seznal jsem, ze to dost
slusne odpovida Borlandimu C++ TV, se kterym jsem delal asi tak pred 4
lety, takze jsem byl schopen uspesne preportovat program z Pascalu &
Pascalskeho TV, se kterym jsem naposledy delal asi pred 6 lety :)

obcas neni od veci program uplne prepsat :)

> - Kdyz C, pak asi spise MFC

MFC jsem videl a malem mi z toho hruzou vypadaly vlasy (vetsinou mi
pouze vstavaji hruzou), jaky to byl gulas

IMHO je to ukazka, jak je C++ nebezbecne v ruce silencove... mnohem
nebezpecnejsi nez hole cecko :)

> - Hodne lidi dela v Delphi

ale na to by byl protreba i extra prekladac

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)