Jak je udelana instalace RedHat Linuxu ?

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 13 00:08:40 CET 1997

On Tue, 11 Nov 1997, Petr Skoda wrote:

> doinstalovat podle prani v Glintu - ale ten nechodi na vice souboru. -
> Nevim v cem je chyba, ale pokud si pri instalaci vyberu jen nektere baliky
> a pozdeji pustim glint a chci pridavat - tj projdu a zvyraznim vsechny
> pozadovane baliky a dam install - chvili sroti a pak se updatuje obrazovka
> jaoky instaloval ale nic se nestane - ani nezobrazi celkovou delku).
> Vetsinou musim pridavat jen veci v jedne vetvi podstromu - tj jednu uroven
> a jeste ne vsechny - ale to jen tak pro informaci )

Tato chyba glintu je velmi neprijemna. Podla mojich skusenosti, sa to stane
vtedy, ked vo vybranej mnozine balikov sa nachadza aspon jeden balik, ktory
potrebuje nejaky este nenainstalovany balik.

> Jak treba instalujete vy vice Linuxovych stroju - pokud si vice uzivatelu
> preje prejit od DOSu ke slusnemu systemu - a chteji aby vypadal vsude
> stejne ?

Ciastocne by to mohol riesit novy sposob instalacie, pouzity v RH 4.9.
Ak som to spravne pochopil tak na serveri by pre kazdu stanicu mal byt
textovy konfiguracny subor a konfiguracny program by si mal ziskat z neho
informacie cez bootp o tom co ma instalovat.

> Rad si prectu vase napady

					jano
--
----- I can't get no satisfaction -----