Pad serveru - SERIOUS

Radek Andrs radek na indat.space.cz
Čtvrtek Listopad 13 08:19:11 CET 1997

> Odesílatel: Pavel Machek <pavel na Elf.mj.gts.cz>

> Ahoj!

> Co mas za driver na sitovku? Asi dvakrat nam to udelal atrey,
pak jsme
> updatovali sitovkovej driver.

Sitovka je EDIMAX a NE2000 kompatibilni na IRQ 10 a I/O 0x240
jako driver pouzivam stadardni ne2000 (ne.c verze 1.10 od
Donalda
Beckera z 23.9.1994)

Verze jadra je 2.0.28

> Kernel panic by se dal nastavit tak, aby sam pocitac
zresetoval. IMO
> to ale neni dobry napad, problemy se maj resit, ne obchazet.

Nicmene mohl bys mi poradit jak to udelat ?

P.S. Jeste me napadlo, zda to treba nemuze byt chybou RAM
pri startu mi totiz v minulosti parkrat zahlasila MEMORY TEST
FAIL
ale jinak pak uz bylo vse OK, takze by pripadna reklamace
byla sporna. (Je tam 64 MB).

Dekuji
Radek
radek na indat.space.cz