Pad serveru - SERIOUS

Zbynek Winkler zwin6678 na mail.kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 13 14:34:29 CET 1997

> P.S. Jeste me napadlo, zda to treba nemuze byt chybou RAM
> pri startu mi totiz v minulosti parkrat zahlasila MEMORY TEST
> FAIL
> ale jinak pak uz bylo vse OK, takze by pripadna reklamace
> byla sporna. (Je tam 64 MB).
>
> Dekuji
> Radek
> radek na indat.space.cz

Na pamet a na cache je nejlepsi zkusit zkompilovat jadro.
Overeno - vlastni zkusenost. Mel jsem vadnou externi cache a
jediny zpusob, jak se to dalo poznat, byla ta kompilace.
(s vypnutou cache to proslo s cache ne - a to vzdy)

                                      Zbynek