Problemy s Adaptecem AHA-2940

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Čtvrtek Listopad 13 16:20:26 CET 1997

Borek Lupomesky wrote:

>    Hi all,
>
>    Mam vazne potize s rozchozenim SCSI radice Adaptec AIC-7871 (obchodne
> oznacovany jako AHA-2940). Prinicipailne funguje, kernel ho rozezna atd.
> Ale pri pouziti nastavaji problemy. Jakekoliv zarizeni (mam disky a pasku)
> mi po nekolika vterinach ztuhne, objevi se SCSI timeouty a resety sbernice
> a jedine, co se da udelat je pocitac zresetovat.
>    Ma nekdo nejakou zkusenost s timhle radicem? Mam to na kernelu 2.0.31.
>
>    Bye Borek
Mam taky 2940 ale UW(ultra wide), kernel 2.0.30 a vse funguje naprosto v
pohode:
HDD baracuda, vypalovacka yamaha, SCSI zip a obcas paska DAT od HP.
Jedine potize jsem mel na zacatku, kdyz byl spatne nakontaktovany kabel.
To nekdy nenasel zarizeni, nebo dochazelo k popisovanemu resetu.

--
\../       PaFouk                    e-mail: pavel na it.cas.cz
=()=    Pavel Formanek                phone: +420-2-6605 3892