Problemy s Adaptecem AHA-2940

Ostrihon Patrik ostrihon na vah.fei.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 13 16:26:16 CET 1997

On Thu, 13 Nov 1997, Borek Lupomesky wrote:

>    Hi all,
>
>    Mam vazne potize s rozchozenim SCSI radice Adaptec AIC-7871 (obchodne
> oznacovany jako AHA-2940). Prinicipailne funguje, kernel ho rozezna atd.
> Ale pri pouziti nastavaji problemy. Jakekoliv zarizeni (mam disky a pasku)
> mi po nekolika vterinach ztuhne, objevi se SCSI timeouty a resety sbernice
> a jedine, co se da udelat je pocitac zresetovat.
>    Ma nekdo nejakou zkusenost s timhle radicem? Mam to na kernelu 2.0.31.
>
>    Bye Borek

	Vlastnim AHA-2940 UW. Mne sa ten isty roblem vyskytne, ked dam
CD-ROM PIONIER stahovat cez cdda2wav zvukovu stopu, a nieje roztocene cd.
Urobilo mi to raz aj z WRITEROM HP6020i. S diskom IBM a s paskou HP a so
ZIP-om som zatial nemal problem. Problem je v tom, ze ked som skusil radic
Futute Domain, tak to pri tych istych operaciach stuhlo, nevypisalo ani
timeauty. Skusal som este radic co bol zo ZIP-om nejaky AVA ... a tam mi
to vypisalo iba dva riadky hlasok a zostalo tuhe. Takze radicom to nieje.
Mam taky dojem ze bude nieco s obsluhou scsi v linuxe.  Naprihlad, dalsia
vec. SCSI zbernica sa vyznacuje jednou (nie len jednou), dobrou vecou a
to je prerusitelnost operacie. Moze napr. vyslat prikaz na
na citanie urcitych sektorov z disku, vzapeti prepnut proces, a vyslat inu
sekvenciu prikazov naprikald inemu zariadeniu, bez toho aby ste museli
cakat na dokoncenie prveho prikazu. Preco ale potom ked mi inicializuje
CD-WRITER tak mi v X-och zastanu hodinky na dobrych 5 sekund, neda sa
hybat ani kurzorom ? (Zatazou to nieje). Chcelo by to nejakeho dobreho
odbornika na scsi, nech sa na to pozrie.

						pa3k