Problem pri pristupu na Sambu

Michal Choura mc na unix.euromise.cz
Čtvrtek Listopad 13 17:39:48 CET 1997

On Thu, 13 Nov 1997, Borek Lupomesky wrote:

>    Hi all,
>
>    Mam dva problemy pri pristupu na Sambu:
>
> 1) Ve Windows 95 mi nefunguje zadavani uzivatelskeho jmena ve forme
> \\SERVER\SERVICE%USERNAME - USERNAME Windowsy v klidu ignoruji a poslaji
> jmeno uzivatele, pod kterym jsem na nich prihlasen.

Tak pokud vim, toto je ,,standardni chovani`` windosu95. Obchazi se to
tak, ze na sambe nastavite, aby identifikace uzivatele probihala pouze
podle hesla... uff... Presny postup z hlavy nevim, mel by byt v manovych
strankach.

>    Bye Borek

			Michal Choura

|Michal Choura,             e-mail: Michal.Choura na euromise.cz     |
|WWW & Unix                 www:  http://www.euromise.cz/         |
|Administrator                         EuroMise Center            |