Problem pri pristupu na Sambu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Listopad 14 09:15:32 CET 1997

Borek Lupomesky pise:
:
: 1) Ve Windows 95 mi nefunguje zadavani uzivatelskeho jmena ve forme
: \\SERVER\SERVICE%USERNAME - USERNAME Windowsy v klidu ignoruji a poslaji
: jmeno uzivatele, pod kterym jsem na nich prihlasen.

	Ano, takhle se windows chovaji. Myslim, ze mi na tohle tak
pred dvema mesici nekdo neco radil, ale zatim jsem se k tomu nedostal.
Melo by to byt v archivu konference.

: 2) Ve Windows NT mi mountovani nefunguje vubec - hlasi to "Tato registrace
: nema pristup" nebo tak neco podobneho.

	Samba bez zapnuteho sifrovani? (viz ENCRYPTION.TXT v distribuci
Samby).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/