Core

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pátek Listopad 14 09:31:52 CET 1997

On Fri, 14 Nov 1997, Peter Kotolan wrote:

> Date: Fri, 14 Nov 1997 09:19:53 +0100 (MET)
> From: Peter Kotolan <kotolan na decef.elf.stuba.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: Core
>
> Ako zaciatocnik by som sa rad spital co presne znamena sprava
> segmetation fault
Poruseni segmentace pameti. Nektere architektury vyzaduji pristup
do pameti zarovnany na urcite cislo. Napriklad, pokud chci presunout
4-bytove slovo z pameti do registru, musi v pameti lezet na adrese
delitelne 4-mi. Pokud nelezi, dostanete vyse uvedenou hlasku.
Toto se tyka napriklad pocitacu SGI.

                      Pavel Just