Samba a FoxPro

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Listopad 14 13:03:34 CET 1997

=?ISO-8859-2?Q?Pavel_SK=D8IVAN?= wrote:

>         Nevím, co jste se kde dozvìdìl, ale zamykání je ji¾ u MS zvykem dávno, co¾

Mimo jine to tvrdili zastupci f.ALIS ( doufam, ze to nekomolim ).
Jsou autory PC FANDu a ted vytvorili novou verzi, ktera je resena temer
po vsech
strankach jinak. Kdyz jsem se ptal proc, dostalo se mi mimochodem i
odpovedi, ze jejich SW vyuzivalo slusne implementvanych
sluzeb Novell Netware jako jsou zamky a nektere veci s WindowsNT (
uvadeli
vse verzi i 4.0 ) chodi nekorektne = nedaji se pouzit.
Nicmene to jsme ponekud dost off-topic.

> se o mnoha jiných FS konstatovat nedá. Uji¹»uji Vás, ¾e zámky na W95 i NT

Pisu co mi bylo receno. ;-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr