Samba a FoxPro

Martin Kokes kokesm na pce.czn.cz
Pátek Listopad 14 11:36:53 CET 1997

Pavel SKŘIVAN wrote:

> chodí naprosto bez problémů. U NW máte ještě navíc transakce, čímž s FoxPro
> dosáhnete úroveň slušného SQL serveru (z hlediska bezpečnosti ukládání dat,
> rychlost tohoto zpracování Vám pak může jen závidět leckterý i velmi drahý
> SQL server). Uvedené mám prakticky ověřeno na svých aplikacích, kde běžným
> jevem je více jak 200 současně pracujících uživatelů a doba jejich

S temi 200 pracujícími je to možné, ale nesmí přitom otevírat tabulky, kterých je
treba 150 ( což je náš případ ) a mají velikost až do 5 GB, přičemž celková velikost
této databáze je cca 15 GB. I když máme nasazen Advantage Database Server pro udržení
zamykání a jakési konzistence dat, Novell 4.11 SMP na Proliantu 6000 má co dělat. Ano
je to pravda, takovýhle shit na pořizování zakázek jsme sem dostali od naší mateřské
firmy.Na jednom z dalších Proliantů jede Oracle na Novellu - na skladové hospodářství
a vše okolo - Oracle samotný bez problému, jenom ten Novell zlobí.

> bezchybného provozu se pohybuje v řádu let. Pokud mi NW server, na kterém
> mé aplikace běží někdo vypne za chodu, je mi to fuk (pochopitelně kromě

Tak toto v našem případě nepřipadá v úvahu. :-(
Martin Kokeš
--
|Martin Kokes'       QQQQ                     ll ll        |