KDE Beta1

kotal kotal na pc8244.jh-inst.cas.cz
Pátek Listopad 14 12:41:02 CET 1997

On Fri, 14 Nov 1997, Jiri Vaclavovic wrote:

>     Dobry den,
>
>     chtel bych se zeptat, jestli ma nekdo zkusenosti s novou verzi
> KDE (Beta1). Nevim jestli jsem neco udelal spatne, ale pripada mi
> mnohem mene stabilni nez verze predchozi (tam mi padal jenom kinit),
> v podstate nepouzitelna.
>     Pouzil jsem baliky *.rpm, ale nikde v dokumentaci jsem nanasel

Jak beha zkompilovana verze nevim, protoze jsem ji nepouzil. Zkompiloval
jsem si ji sam ze zdrojaku a beha to bez problemu, vubec nepada. Padaly
pouze programy (lepe vubec nesly spustit hlaska segmentation fault), ktere
zustaly z verze predtim. Po prekompilovani pro Beta1, uz nepadaji.

> jak spravne upravit xinitrc, mozna to bude tim.

Cast podstatna pro KDE by mela vypadat zrejme takto.
kfm -d &
kcc -init &
kbgndwm &
krootwm &
kpanel &
kwm

Alespon tak jsem to nasel nekde u zdrojaku popsane a nestezuji si.

						R. Kotal