KDE Beta1

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Listopad 14 13:46:01 CET 1997

Jiri Vaclavovic wrote:

>     Dobry den,
>
>     chtel bych se zeptat, jestli ma nekdo zkusenosti s novou verzi
> KDE (Beta1). Nevim jestli jsem neco udelal spatne, ale pripada mi
> mnohem mene stabilni nez verze predchozi (tam mi padal jenom kinit),
> v podstate nepouzitelna.
>     Pouzil jsem baliky *.rpm, ale nikde v dokumentaci jsem nanasel
> jak spravne upravit xinitrc, mozna to bude tim.

Me fungovala dobre alpha a funguje i beta. Tedy presnej - srovnatelne.
kfm ( file manager) je o neco stabilnejsi, ale porad ma chyby.
K brouzdani Internetem se zatim moc soustavnej pouzit neda prave
proto jelikoz po nejake dobe se spadne. Na druhou stranu pokud oznacim
vic souboru a udelam drag&drop tak okamzite nespadne jako v alpha verzi.
Ostatni veci jsou celkem stabilni i kdyz mam poit, ze beta verze
ma nejake podivne predstavy o zapamatovani si pres GUI nastavene
konfigurace. Na druhe strane se neco opravdu zhorsilo.
Minimalne to, ze pri pristupu na nektera URL misto zobrazeni
nabidne stazeni souboru ( pravdepodobne jako reakce
na vlozeny charset do HTTP ).  Jinak je to celkem dobre, ale

- ne pro ty kdo maji 16 MB RAM a mene
- pouzivaji 256 barev a mene.

( mozna to jde nejak nastavit)

Co do zmen tak je mnoho spise kosmetickych
napr. zmena zobrazovani okna pri jeho presunu.
Predpokladam, ze v dasich Linuxovych novinach o tom bude rozsahlejsi
clanek ;-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr