Problemy s Adaptecem AHA-2940

Petr Kristan epos na pce.fairnet.cz
Pátek Listopad 14 15:20:43 CET 1997

> 	Vlastnim AHA-2940 UW. Mne sa ten isty roblem vyskytne, ked dam
> CD-ROM PIONIER stahovat cez cdda2wav zvukovu stopu, a nieje roztocene cd.
> Urobilo mi to raz aj z WRITEROM HP6020i. S diskom IBM a s paskou HP a so
> ZIP-om som zatial nemal problem. Problem je v tom, ze ked som skusil radic
> Futute Domain, tak to pri tych istych operaciach stuhlo, nevypisalo ani
> timeauty. Skusal som este radic co bol zo ZIP-om nejaky AVA ... a tam mi
> to vypisalo iba dva riadky hlasok a zostalo tuhe. Takze radicom to nieje.
> Mam taky dojem ze bude nieco s obsluhou scsi v linuxe.  Naprihlad, dalsia
> [...]

Mam velice podobny problem s radicem Advansys a HP6020i, jadro
2.0.30, jestlize zamontuju CD drive, nez prestane blikat dioda na
mechanice, tak se mi zresetuje computer. Obcas to pri cteni z CD,
kdyz ma problemy, zatuhne na nekolik sec. komletne pocitadlo a pak se
rozbehne - toto bych u SCSI rozhodne neocekaval. Nehlede na to ze to
obcas spadlo. Musel jsem pridat IDE CD a je po problemu uz to dlouhou
dobu nespadlo.
Po precteni Vaseho dopisu mam takovy tuseni, ze je to problem jadra,
kdyz Vam to dela podobne problemy pri ruznych SCSI radicich.
Po tomto problemu u me Linux velice klesnul. A dost me to stve.
Nejakeho odbornika by to chtelo. Co nejdrive.

Petr Kristan
--
EPOS PRO s.r.o., U Josefa 117, 530 09 Pardubice
tel./fax: (040)47 843, e-mail: epos na pce.fairnet.cz