Tucnak

Rudolf Jak9a jaksa na neuron-ai.tuke.sk
Sobota Listopad 15 19:37:52 CET 1997

> 2) Nevim jak komu ale software a sex se mi jevi naprosto odlisny.
>    ( Jsou ovsem jedinci kterym napr. "xcalc" spliva se sex. pozitky
>     zejo Petre Snajdre :) )

no, :-) erotika je erotika, ale
 - sex je pohlavne rozmnozovanie = rozmnozovanie na zaklade sirenia
   DNA kodu
 - linux sa rozmnozuje na zaklade sirenia zdrojoveho kodu :-)

rozhodne tu urcita podobnost je, neviem co by na to povedali experti
od genetickych algoritmov ...
:-)

Mozno by takto slo aj exaktne preskumat vztah softwaru s volne
dostupnou DNA :-) a komercneho softu s tazko dostupnou DNA.

No, je to velmi zaujimava tema co ste tu nacali ...
:-)

neberiem na seba zodpovednost za skody sposobene nespravnym pouzitim
tohoto prispevku :-|

        Rudo