Linus, SW a sex (was: Re: Tucnak)

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pondělí Listopad 17 14:12:36 CET 1997

Kamil Toman wrote:

> ale tenhle ma GNU na rukavici (to je od linuxare celkem necekane (vetsinou
> GNU prehlizeji...))

Konecne tu nekdo zacal chapat, o co mi jde: Prave pro to, ze ta prupovidka
je vytistena na reklamnich GNU trickach, tak tomu rozumim tak, ze je to
reklamni slogan GNU, a moc se divim, ze by jeho autorstvi pochazelo od Linuse,
ktereho, co vim, musel pan R. Stallmann (asi jsem popletl pocet pismenek)
moc premlouvat, aby vubec na GNU pristoupil.

> hmm....prekladal bych to spise
> "Se softwarem je to jako se sexem;
>         je lepsi, kdyz je zadarmo."
> tzn. ty radeji oboje za penize ? ;-))

Kdy konecne nekdo pochopi, ze pri 'free' nejde o penize,
ale o dostupnost a manipulovatelnost source code
pri zachovani copyrightu (copyleftu) autorovi?
Nejsem si jisty, co z toho je splneno pri mimomanzelskem sexu.

> Cao mao!

Ahoj Petr