Nekolik dotazu (trochu delsi)

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Pondělí Listopad 17 23:13:44 CET 1997

Zdravim,

v X-kach Vam neporadim.....

>3. Jak nastavit pro multiboot dobu pred spustenim a operacni system,
>ktery se spusti automaticky ?

/etc/lilo.conf
timeout=cas  (v jakych je to jednotkach, to nevim. V praci mam 50 a odpovida
to asi 1s)

viz http://linux.mikroservis.cz/instalace.html

>4. Taky jsem programoval v Perlu a nevim proc nemohu spustit Perl
>programy volanim xxxxx.pl. Funguje perl xxxxx.pl nebo ./xxxxx.pl.

mate jako prvni radek:
#!/usr/bin/perl   ?

i kdyz podle toho ./ si spise myslim, ze to spoustite z adresare, kam neni
path

>6. Protoze jsem odkojen Windowsama, hledam konfigurace spise v Xkach.
>Mozna, ze v tom je muj problem. Ale oc jde. Chtel jsem vytvorit PPP
>pripojeni na providera. Tak jsem trochu laboroval a nasel ve Control
>Panelu Network Configurator. Tam jsem nasel moznost pridat a
>nakonfigurovat PPP sluzbu. Tak jsem to udelal - az na to, ze jsem
>nenasel kolonku pro primarni a sekundarni DNS. No a pak zacal modem
>okamzite vytacet a zkouset se spojit. Vytocil, zapiskal si a padnul.
>Nevim co je blbe, ale proste hledam moznost dial-up PPP pripojeni.
>Ted musim tenhle mail potupne posilat z Win95.

X-ka neznam, ale popis dial-up spojeni mam na
http://linux.mikroservis.cz/dialup.html

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin