Nekolik dotazu (trochu delsi)

Úterý Listopad 18 16:56:44 CET 1997

On Tue, 18 Nov 1997, Alexandr Malusek wrote:

> Stejne chovani pozoruji, pokud mam aktivni Num Lock. Tedy stisknete
> Num Lock a melo by to byt v poradku ;-). Nezjistoval jsem, cim to je
> zpusobeno.

To, ze je permanentne nastaveny nejaky modifikator (sedim ted u Suna a
tady je Numlock totez jako Mod3, ale nevim, nakolik je to prirazeni obecne
platne; navic lze zmenit pres xmodmap) a klient (v tomto pripade fvwm)
kvuli tomu spravne nerozezna udalost.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]