kurzor v 16bpp X je kapku nalevo

Vaclav Brozik brozik na students.zcu.cz
Úterý Listopad 18 13:30:21 CET 1997

Jan Kasprzak wrote:
> Jacek Kopecky pise:
> : Xserver mi pri startu vypisuje Using hardware cursor, mozna, ze je to tedy
> : kartou, jak by se to potom dalo spravit?
>
>         Option "sw_cursor" v XF86Configu.
>
> :  Neznam presny typ sve gr. karty, ale ma CLGD5428, nebo tohle aspon pouzivam.
>
>         Kartu s CLGD5428 jsem mel, ale v 16bpp je celkem nepouzitelna,
> protoze v tomto rezimu umi hodiny jen 45 MHz. Vami uvedeny problem
> jsem neregistroval, ale jak rikam, v 16bpp jsem tuto kartu prilis
> nepouzival.

Ja mam CLGD5428 s 1MB RAM a myslim, ze v 16bpp pouzitelna je i kdyz
830x622 je docela bida.

Pozoroval jsem stejny problem s kurzorem - pouzivam sw_cursor.
(je posunuty presne o 8 bodu) V 8bpp a 24bpp funguje kurzor normalne.

Ve verzi 3.2.0 se objevila chyba ve funkci kresleni car.
(napr. tlacitka fvwm2 nebo xfig).
Ve verzi 3.3.1 je tato chyba CASTECNE opravena.

Jeste ma XFree86 jednu chybu - v double scan modech nezvetsi vysku
kurzoru - takze je splacly. Dela to i na jinych kartach?

--

  Vaclav Brozik              Fakulta aplikovanych ved
  Luzicka 796                Zapadoceska univerzita