kurzor v 16bpp X je kapku nalevo

Jan Kasprzak Jan.Kasprzak na eunet.cz
Úterý Listopad 18 23:18:57 CET 1997

Vaclav Brozik pise:
: >         Kartu s CLGD5428 jsem mel, ale v 16bpp je celkem nepouzitelna,
: > protoze v tomto rezimu umi hodiny jen 45 MHz. Vami uvedeny problem
: > jsem neregistroval, ale jak rikam, v 16bpp jsem tuto kartu prilis
: > nepouzival.
: >
: Ja mam CLGD5428 s 1MB RAM a myslim, ze v 16bpp pouzitelna je i kdyz
: 830x622 je docela bida.

	Neni problem ve velikosti modu? Pokud vim, pocet pixelu
na radce by mel byt u vsech VGA+ zarizeni delitelny osmi.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //