Nekolik dotazu (trochu delsi)

Úterý Listopad 18 14:12:57 CET 1997

m-krause na usa.net (Michal Krause) writes:

> 1. Jak nastavit pocet virtualnich obrazovek v XFree ?

Soubor /etc/X11/TheNextLevel/.fvwm2rc.defines si prekopirujte
do domovskeho adresare. Zmente v nem
define(`NUM_DESKTOPS',2)
define(`DESKTOP_SIZE',3x3)
a restartujte window manager (Start/Exit Fvwm/Restart). Me to funguje,
ale ja jsem si tech zmen udelal vic. Jinak samozrejme plati to, co bylo
napsano v jinych prispevcich na toto tema.

> 5. V XFree mi nejak hapruje prepinani oken mysi. Po klepnuti na okno se
> sice okno presune na vrch, ale aktivni zustava predchozi aplikace.
> Prepinani musim provadet klikanim na buttony na panelu FVWM.

Stejne chovani pozoruji, pokud mam aktivni Num Lock. Tedy stisknete
Num Lock a melo by to byt v poradku ;-). Nezjistoval jsem, cim to je
zpusobeno.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR