Nekolik dotazu - diky za odpovedi

Úterý Listopad 18 20:39:56 CET 1997

On Tue, 18 Nov 1997, Michal Krause wrote:

> Je opravdu tak nebezpecne (nebo nevhodne) pouzivat pro beznou praci
> root uzivatele ?

staci zkusit "rm -rf /" jako root a obycejny uzivatel :)
nebo aspon "kill -KILL -1" :)

root se musi naucit "naslapovat zlehka", jak pise Cliff Stoll
v Kukaccim vejci

> Nejsem na to proste zvykly hlasit se pokazde pod jinym jmenem a krom
> toho ani jeste nevim jak poradne nastavit prava jinych uzivatelu, tak,
> abych furt nemusel neco upravovat az zjistim, ze mi nejde to ci ono.

s vyhodou lze vyuzit virtualni konzole (nebo nekolik xtermu, nejlepe
barevne odlisenych)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]