Nekolik dotazu - diky za odpovedi

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Úterý Listopad 18 22:06:07 CET 1997

AhoJ!

> Diky za vsechny prispevky k mym dotazum, celkem mi to helplo, ale na
> jeden dotaz jsem prece jenom zapomnel:
>
> Je opravdu tak nebezpecne (nebo nevhodne) pouzivat pro beznou praci
> root uzivatele ?  Nejsem na to proste zvykly hlasit se pokazde pod
> jinym jmenem a krom toho ani jeste nevim jak poradne nastavit prava
> jinych uzivatelu, tak, abych furt nemusel neco upravovat az zjistim,
> ze mi nejde to ci ono.

Pokud mas na svem systemu dalsi uzivatele, pracuj normalne na
ne-rootovy ucet. Jestli ne, a vis co delas, pracuj klidne na roota. Je
to jako v dosu: spatny command a mel jsi system. (Fakt je lepsi bezne
pracovat na uzivatele).

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).