projde ncftp a mc (ftp) pres linux masquerading?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Listopad 19 11:30:45 CET 1997

Potrebuji se dostat z linuxu na siti, ktera je pripojena pres linux
(masquerading), na ftp servery.

V manu k ncftp jsem nasel volbu use
pasv services (nebo tak nejak, coz mi ve windowsovskem ftpx pomohlo),
ale stejne mi to neslo pripojit. Jde to vubec, nebo se mam smirit s
tim, ze to nebudu moci pouzivat?

V netscapu to jde, ale ten neni na vetsi stahovani z ftp idealni.

Nejaky napad?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +42 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe