fvwm95-2.0.43

Daniel Svozil svoza na prfdec.natur.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 20 09:00:24 CET 1997

In article <34736DB5.4716FE17 na usa.net>, m-krause na usa.net says...
> Stahnul jsem si z ftp RedHatu fvwm95 2.0.43 kompilovane pro i386
> (fvwm95-2.0.43a-2.i386.rpm), ale nemuzu to nainstalovat. Kdyz dam
> v glintu pridat package, normalne to vidim, ale kdyz dam install,
> objevi se to info kolik to ma kb a jak dlouho se to bude instalovat
> a tak, jenze tady to bud vytuhne nebo to hned zmizi a nic se
> nenainstaluje. To same mi dela i xisp. Nevite nekdo co v cem to je ?
>
>                                           Mike

Tak to se mi stava dost casto. Je to nejspis tim, ze mas nejakou knihovnu
v novejsi verzi nez fvwm95 2.0.43 vyzaduje. Pak ti glint nerekne vubec
nic a proste to nenainstaluje. Kdyz to zkusis nainstalovat z konzole
pomoci rpm --install fvwm95....rpm, tak by ses mel dozvedet, ceho se to
tyka. Tohle je podle me jedna z nevyhod rpm, protoze mnoho knihoven byva
zdola kompatibilnich a fvwm95 ti bude nejspis fungovat i s tou novou
verzi knihovny. Takze ti nezbyde nic jineho, nez to rpm rozbali (treba z
Midnight Commanderu) a do patricnych adresaru ty fily nasoupat rucne.

Dan