fvwm95-2.0.43

Tibor Pittich future na chelin.chtf.stuba.sk
Čtvrtek Listopad 20 10:12:16 CET 1997

Michal Krause wrote:

> Stahnul jsem si z ftp RedHatu fvwm95 2.0.43 kompilovane pro i386
> (fvwm95-2.0.43a-2.i386.rpm), ale nemuzu to nainstalovat. Kdyz dam
> v glintu pridat package, normalne to vidim, ale kdyz dam install,
> objevi se to info kolik to ma kb a jak dlouho se to bude instalovat
> a tak, jenze tady to bud vytuhne nebo to hned zmizi a nic se
> nenainstaluje. To same mi dela i xisp. Nevite nekdo co v cem to je ?
>
>                                           Mike

Hi Mike
Tento problem byva vtedy, ked nemas nainstalovane dake sucasti co
vyzaduje dany (a?) package.
Takze dake readme, alebo home page programu sa oplati pozriet:-))
BYe
Future
* Tibor Pittich * Chemicko-technologicka fakulta STU *
* Office        *   Radlinskeho 9,   Bratislava      *
* Email         *    future na chelin.chtf.stuba.sk     *
* Home Page     *  http://www.chtf.stuba.sk/~future  *
* Project       *    http://future.chtf.stuba.sk     *
* Motto         *  Nikto nie je to, na co vyzera..   *