projde ncftp a mc (ftp) pres linux masquerading?

Michal Choura mc na unix.euromise.cz
Čtvrtek Listopad 20 09:34:03 CET 1997

On Thu, 20 Nov 1997, Pavel Lisy wrote:

> Hledal jsem to ve svem jadro 2.0.27 a nic jsem nenasel.
> Od kdy to v nem je?

Pokud vim, tak tyto zastupne aplikace jsou az v kernelu 2.0.30, kde byla
podpora masqueradingu dosti vylepsena (i kdyz jsem nekde cetl, ze v tomto
jadre jsou okolo nej take nejake chyby). Ja ho vsak pouzivam k plne
spokojenosti a ftp chodi take (a dokonce i ICMP protokol -- ping a
traceroute).

> Pavel
>   Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)

	Michal Choura

--
Michal Choura          e-mail: Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/