Q: Koexistence NT a linuxu - jak pridat NT

Jan Rusnak jonny na emtest.sk
Čtvrtek Listopad 20 10:14:07 CET 1997

Petr Novotny wrote:

> navic ty NTcka. Je mi v podstate jedno, jako je poradi boot manageru
> a moc mi ani nevadi, ze je mam zretezene.
> Ceho se konkretne bojim je to, ze mi NTcka prepisou boot sector na
> primary master IDE disku (to je ten stary) a ja se vickrat nedostanu
> na svuj linux. (Jak tomu lze predejit? Dat si nekam loadlin ci jak se
Treba zalohovat MBR disku 0 hda, a boot sector particion c: hda1, zalohu
mozes spravit napr. pomocou DiskEditoru z balika NortonUtil z MS.DOS.
Myslim ze OS loader z NT nemeni MBR, ale nainstaluje sa do boot sectoru
aktivnej particion, povodny obsah boot sectoru je zalohovany v subore
bootsect.dos (u mna na c:\boot....). Butovanie prebieha nasledovne
spusti sa kod z MBR ktory nahra boot sector a spusti ho.
Teraz je moznost volby bootovat NT alebo dos, ak sa zvoli dos, OS loader
nahra subor bootsect.dos a spusti ho. U teba by LILO mohlo byt
umiestnene
v MBR, myslim ze by to malo fungovat. Podrobne k tomu bude v
dokumentacii
k LILO.

jonny