Q: Koexistence NT a linuxu - jak pridat NT

Daniel PROCHAZKA prochdan na harvard.cz
Středa Listopad 19 17:48:40 CET 1997

Ja jsem to delal tak, ze jsem v pocitaci nechal jen disk na ktery jsem
chtel nainstalovat NT-cka a tam je taky samostatne nainstaloval.
Pak jsem puvodni disk s win95 a linuxem pripojil jako prvni a do souboru
lilo.conf jsem pridal sekci pro bootovani NT-cek. Co pridat do te sekce
si uz presne nepamatuju, ale snad to doma jeste nekde najdu.

To znamena, ze z LILO mohu nastartovat Win95
                                       Linux
                                       WinNT

Ale tu linuxovou bootovaci disketu je potreba mit. Je mozny, ze to pri
pridani druheho disku prestane pres LILO bootovat.

				Zdravi Dan.