Nechutny HACKER

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Čtvrtek Listopad 20 10:49:39 CET 1997

Ahoj!

> Nedavno jsem i nainslaoval RedHat z CD, ktere je prilozeno ke knize
> LINUX - Internet server (asi znate). No stalo se, ze cca za 14 dni mi do
> nej vlezl nejakej sicak !!! Naprosto nemam tuseni jak to udelal. Vyhodil
> jsem vsechny mozne deamony co se mi nelibili a uz se mu to ASI
> nepovedlo. Nemate nahodou nekdo tuseni kde je chyba, nebo jak zjistit
> kde je chyba ???

Pokud tam bezela samba, tak treba pres sambu. Vsechny verze pred 1.9.17p2,
pry totiz mely security bug, umoznujici ziskat roota.

BTW: Jak se ten hacker projevoval? Nezustalo opravdu nic v logech (nebo
snad v lozich :-)).

Martin