Nechutny HACKER

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Listopad 20 11:35:32 CET 1997

Martin Vysohlid wrote:

> Ahoj!

> Pokud tam bezela samba, tak treba pres sambu. Vsechny verze pred 1.9.17p2,
> pry totiz mely security bug, umoznujici ziskat roota.
>
> BTW: Jak se ten hacker projevoval? Nezustalo opravdu nic v logech (nebo
> snad v lozich :-)).

Logach :). Ale tech zpusobu, jak se tam mohl dostat, je mnoho. Co
ti muzem rict? Podle me se ti koukal pres rameno, kdyz jsi psal heslo,
a kdyz jsi odesel od konzole, tak ho tam naklepal sam. Asi chapes,
ze to je stejne podlozeny zaver.

Co myslis tim "uz se mu to ASI nepodarilo"? Na BUGTRAQu sel moc
hezky program, ktery natazen coby kernelovsky modul skryje
urcite soubory, adresare, procesy, moduly ... Jako ciste
reseni se doporucuje preinstalovat system (a tentokrat byt
opatrnejsi, co se spustenych sluzeb etc. tyce).

					Edheldil