Nechutny HACKER

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Čtvrtek Listopad 20 10:40:08 CET 1997

Martin Dostal wrote:

> Zdravim
>
> Nedavno jsem i nainslaoval RedHat z CD, ktere je prilozeno ke knize
> LINUX - Internet server (asi znate). No stalo se, ze cca za 14 dni mi
> do nej vlezl nejakej sicak !!! Naprosto nemam tuseni jak to udelal.
> Vyhodil jsem vsechny mozne deamony co se mi nelibili a uz se mu to ASI
> nepovedlo. Nemate nahodou nekdo tuseni kde je chyba, nebo jak zjistit
> kde je chyba ???

Pokud nemate k dispozici relevantni zaznamy o udalostech v systemu,
tezko zjistite jak to udelal (muzete hadat). Nekde jsem na informace o
uctovani (zaznamenavani) udalosti v Linuxu narazil, pokusim se to najit

Co se tyce vsechmoznych daemonu, vzdycky zafunguje, pokud hajzlik upravi
(vymeni) inetd daemona (pokud nekontrolujete integritu inetd, mate
smulu)

                                            Krupka F.,