Nechutny HACKER

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Listopad 20 13:44:54 CET 1997

> Pokud nemate k dispozici relevantni zaznamy o udalostech v systemu,
> tezko zjistite jak to udelal (muzete hadat). Nekde jsem na informace o
> uctovani (zaznamenavani) udalosti v Linuxu narazil, pokusim se to najit
>
> Co se tyce vsechmoznych daemonu, vzdycky zafunguje, pokud hajzlik upravi
> (vymeni) inetd daemona (pokud nekontrolujete integritu inetd, mate
> smulu)

Nevim, proc by mel menit inetd, to je moc slozity ;-), jednodussi je mit svuj vlastni /bin/login, kde se pod urcitym jmenem a heslem objevi root, navic je inetdnachylnejsi k zmene velikosti, ne?

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*