OCHRANA (drive: Nechutny HACKER)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 20 20:02:53 CET 1997

 Tak trochu k predchozimu tematu:

 Zadni vratka nemusi byt jen "cinkly" initd, ale co treba knihovny. Asi to da
vice prace, ale asi opravdu open() nemusi byt open atd...

 --> Stalo by za to udelat web stranku (nebo i projekt->dokumentace?) popisujici caste
chyby, a i diry a to jak systemove tak i ty caste z rukou admina (ty hlavne)...atd.
 Aby si treba nekdo nenainstaloval Sarah (nebo neco takoveho) a nedivil se
ze to neni to nejlepsi co existuje...(snad jsem nekoho neurazil :-)

 Proste sumu informaci co udelat, aby OS byl bezpeceny na nejakou uroven. A
to dle vseho co kdo zna.
Ja jsem i uvazoval o tom udelat soft, ktery by prosel system a udelal nejaky
report o stavu (existuje neco takoveho?), ale to je silenost (Linux se
vyviji trochu dost rychle).

						Zakkr