Nechutny HACKER

Čtvrtek Listopad 20 20:57:15 CET 1997

On Thu, 20 Nov 1997, Martin Dostal wrote:

> Jasne, snazil jsem se zkontrolovat vsechno co se dalo. Nicmene mam tedka
> na nej policene pasticky. Ja v podstate nevim jak to udelat, aby se mi
> tam nerejpal bez dozoru. Mam dokoce IP adresu toho pocitace, od kud to

Kdyz se nedostane dovnitr, tak tam nic neudela. Mozna ho odfirewallovat,
ale mohl by prijit odjinud. Hmm, dobra finta (*) je nechat vetrelce
nalogovat, ovsem pak iniciovat "objektivni problemy"--linka bude STRASNE
pomala, furt to bude padat a tak. Navic je to psychologicky ucinne--
vetrelec je tim strasne otraveny a da casto pokoj.

> udelal. Ale nevim co s nim.

Zverejnit ji. Treba si ho nekdo poda. :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]

(*) to jsem nevymyslel, ale precetl si v knize Kukacci vejce
    (jinak se mi ta knizka moc libila--doporucuji!)