Nechutny HACKER

Martin Dostal xdostalm na csllab.felk.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 20 20:36:32 CET 1997

> Co myslis tim "uz se mu to ASI nepodarilo"? Na BUGTRAQu sel moc
> hezky program, ktery natazen coby kernelovsky modul skryje
> urcite soubory, adresare, procesy, moduly ... Jako ciste
> reseni se doporucuje preinstalovat system (a tentokrat byt
> opatrnejsi, co se spustenych sluzeb etc. tyce).

Jasne, snazil jsem se zkontrolovat vsechno co se dalo. Nicmene mam tedka
na nej policene pasticky. Ja v podstate nevim jak to udelat, aby se mi
tam nerejpal bez dozoru. Mam dokoce IP adresu toho pocitace, od kud to
udelal. Ale nevim co s nim.

	M.D.