OCHRANA (drive: Nechutny HACKER)

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Listopad 21 09:02:52 CET 1997

Miroslav Lednicky wrote:

> Takova suma informaci by pak ovsem dokonale poslouzila i jinym lidem,
> nemyslite?

A co? Kazda zbran ma dve ostri (krome savle :)). Kazdou informaci
nebo nastroj ke zvyseni bezpecnosti muzes pouzit i jako
informaci o dire nebo o tom, jak se vyhnout ochrane.

Ty zrejme preferujes to, cemu se rika "security by obscurity" -
myslenka zalozena na tom, ze cim min se toho zverejni, tim
mensi sance nejake chyby. To ale obavam se moc ve vetsine
pripadu nefunguje (i kdyz nekde to asi smysl ma). Jak si muzes
vsimnout u nekonciciho proudu der v nejruznejsich M$ produktech,
neznalost zdrojoveho kodu napr. rozhodne neni na prekazku.

Ostatne crackeri uz sve stranky, casopisy a nastroje maji, takze
neni duvod nedat nejake zbrane do rukou i systemovym
administratorum.

					Edheldil