CD-R dotaz

Pavel JANIK ml. pjanik na aida.inet.cz
Pátek Listopad 21 11:42:50 CET 1997

> Muzu spise varovat pred HP SureStore CD-Writer 4020i
> pod linuxem je nepouzitelna a v Win95 tak na 75%,
> nemam odvahu tam nahravat novy "frimware".

Vazeny kolego,

pred nedavnou dobou jste se ptal, zda HP SureStore CD-Writer 4020i lze
zprovoznit pod OS Linux, ja jsem Vam odpovedel, ze lze (bez hacku a carek).
Proto nevim, z jakeho duvodu nyni lzete (ted s hackem nad z).

	Viz http://www.shop.de/cgi-bin/winni/scsc.pl?key=8683658322

Obecne, pokud hledate informace o CD-Writeru, zkuste

	http://sunsite.unc.edu/linux/HOWTO/CD-Writing-HOWTO.html

kde najdete kompletni informace. Je tam i sekce Supported CD-Writers, ktera
Vam jiste odpovi na Vas problem.

PJ
--
... .signature file too long for this letter ...