CD-R dotaz

Snek linux-cz na www.alla.sk
Pátek Listopad 21 12:56:39 CET 1997

Pavel JANIK ml. wrote:

> Vazeny kolego,
>
> pred nedavnou dobou jste se ptal, zda HP SureStore CD-Writer 4020i lze
> zprovoznit pod OS Linux, ja jsem Vam odpovedel, ze lze (bez hacku a carek).
> Proto nevim, z jakeho duvodu nyni lzete (ted s hackem nad z).
>
>         Viz http://www.shop.de/cgi-bin/winni/scsc.pl?key=8683658322
>
> Obecne, pokud hledate informace o CD-Writeru, zkuste
>
>         http://sunsite.unc.edu/linux/HOWTO/CD-Writing-HOWTO.html
>
> kde najdete kompletni informace. Je tam i sekce Supported CD-Writers, ktera
> Vam jiste odpovi na Vas problem.
>
> PJ

Vase odpoved byla uplna, ale nechci experimentovat s
frimwarem,
coz jsem tam napsal. Na mem domacim stroji a na firemnim to
proste
nebezi a HP uz davno prodava nove modely 6... 7...

Vas seznam informaci bych doplnil o konferenci

Pokud nemohu v konferenci vyjadrit svuj osobni nazor,
tak tato konference pozbyva vyznamu.

Vse vychazi z mych osobnich soukromych zkusenosti pri
reseni problemu a konzultaci s jinym stejne postizenym
uzivatele HP 4020i.

Snek.

P.S. Jeste technicka data
     CD-R HP Surestore 4020i