Nechutny HACKER

Tomas Kouba xkouba na cs.felk.cvut.cz
Pátek Listopad 21 14:27:53 CET 1997

Ondrej Bezucha <xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz> píše v článku
<199711211303.OAA04106 na pluto.spsselib.hiedu.cz>...

> To je myslim dost spatne reseni. Hackeri vetsinou vyuzivaji anonymnich
kont
> (dalsi velka zasada hackera - nic nedelat z vlastniho uctu), takze chcete
> rict, ze pokud nekdo hackne vas pocitac pres Technickou Univerzitu v
Liberci
Naopak, pokud kontaktuji providera (spravce) pocitace muzeme spolecne
zkoumat dale. Samozrejme asi odriznout nejdriv celou domenu neni nejlepsim
resenim. Nespravuji zadny server (co neni muze byt), ale predpokladam ze v
tomto ohledu existuje velka solidarita spravcu.
BTW: Byl tu nazor na vytvoreni informacnich stranek o dirach, ... Nechcete
o nich prestat debatovat, ale zkusit nejake napsat. Ja sam to nedovedu, ale
doufam, ze se mi podari zpravovat server a tak by se mi to hodilo (a asi
nejsem sam, koho to zajima).
Tomas
--
Tom\'{a}\v{s} Kouba