Doom na konzole.

Jozef C. Chocholacek chochol na usa.net
Neděle Listopad 23 19:21:30 CET 1997

Mam little problem. Ked spustim dooma na konzoli, tak sa prepne do
nejakeho podivneho modu, kde mi naskoci v strede monitora asi 3cm
vodorovny sumiaci pruh a vytuhne, pomoze len tvrdy reset. Rozbieha sa
bez chybovych hlasok, pokial som si vsimol.

RedHat 4.2, 2.0.30, IBM6x86, Video S3 64+ 2MB, RAM 32MB, monitor nejaky
stary
krap (este z 286) SVGA color (800x600 v pohode, len trosku blika)

Crazy.

Jozef "Crazy" Chocholacek           Fakulta riadenia a informatiky
http://www.utcru.sk/~chochol/       Zilinska univerzita
chochol na usa.net, chochol na utcru.sk   Detasovane pracovisko Ruzomberok
    * * * Visit Ruzicka BBS at telnet://bbs@bbs.utcru.sk * * *
    * * *           or http://www.utcru.sk/BBS/          * * *