fat32 z Win95-osr2 (delsi)

Ostrihon Patrik ostrihon na vah.fei.tuke.sk
Úterý Listopad 25 12:05:59 CET 1997

On Sun, 23 Nov 1997, Ing. Josef Kohout wrote:

> Kdyby nahodou nekdo tento problem prakticky vyresil (vcetne seznamu vsech
> upgrade),
> moc by to pomohlo i mne. Rady typu "slysel jsem o tom tam a tam" jsou asi k
> nicemu.
>                                                           Josef Kohout

	Ja mam patchnuty kernel 2.0.31 s patchom z bmrc.berkeley.edu
joliet_fat32_nls_patch-0.2.8 a potom aplikovany patch 2.0.32 a chodito.
Boli si u mna napalit chalani cd a doniesli to na fat32 kvoli tomu som
tam daval ten patch.
						pa3k