Zvukova karta Bravo Sound 16 && Linux ?

vitek na hron.fei.tuke.sk vitek na hron.fei.tuke.sk
Neděle Listopad 23 20:42:32 CET 1997

> Prohlednete si poradne tu kartu, co ma na sobe za chipy -
> pravdepodobne tam bude neco jako "OPTi82C929" nebo "AD1848", "CS4231"
> (i kdyz to na Bravu asi ne) nebo "ESS1868", pro vsechny tyto chipy ma OSS
> vlastni drivery (tzn. nepouziva se emulace SB Pro, ale karta se
> vetsinou pomoci OSS prepne do emulace WSS) a hraje to 16bitove, 44kHz.
>
> miri

	Na tej karte je chip OPTi82C930, skusal som prekompilovat
	jadro s podporou SB Pro16, MSS, aj priamo MAD16 (tu je
	tusim priama podropa tychto chipov). Vo vsetkych pripadoch
	som dostal ten isty vysledok ... Chaoticke zvuky pri
	prehravani.
	Viem, ze na tej karte je mozne prehravat tie MP3-ky
	pri 44kHz (pod NT mi to dokaze prehrat jeden program - Musearc,
	alebo tak nejak sa to vola, ale pri 44kHz mi dovoluje iba
	8 bit, mozno je to obmedzenie karty alebo toho programu).

						Lubos V.