Zvukova karta Bravo Sound 16 && Linux ?

Jaromir Koutek miri na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Listopad 23 19:38:04 CET 1997

Hynek Med writes:

 > Ja mam originalni SB Pro.. Problem techdle starych karet je, ze jsou
 > osmibitove (resp. u te tvoji ze v kompatibilnim modu umi byt pouze
 > osmibitova - ma svuj proprietarni sestnactibitovy mod ktery Linux asi
 > neumi ovladat - viz ostatne Soundcard-Howto) a myslim do 22 kHz. Takze
 > Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz
Prohlednete si poradne tu kartu, co ma na sobe za chipy -
pravdepodobne tam bude neco jako "OPTi82C929" nebo "AD1848", "CS4231"
(i kdyz to na Bravu asi ne) nebo "ESS1868", pro vsechny tyto chipy ma OSS
vlastni drivery (tzn. nepouziva se emulace SB Pro, ale karta se
vetsinou pomoci OSS prepne do emulace WSS) a hraje to 16bitove, 44kHz.

miri